Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Vilken färg?

Publicerad 2010-11-06 17:14:20 i Allmänt,

Nu har den börjat, julklapp- och födelsedagspresentjakten! Jag och Mikael tänkte köpa Stella en väska som hon kan ha sina saker i när vi åker iväg och sedan när hon börjar dagis, men nu är frågan vilken skall vi köpa.
Alt 1:
Alt 2:
Alt 3:
Viken tycker ni? Jag tror nog att det lutar mot alternativ 3 om jag får bestämma... och kom ihåg att det är jag och Mikael som skall köpa en väska. Ni andra som vill köpa julklapp eller födelsedagspresent får komma på något eget :)

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-11-06 19:15:25

OK, alternativ 3 ser bra ut. Jag hade ändå inte tänkt köpa någon ryggsäck till Stella, jag har helt andra planer.....

Postat av: anapanda

Publicerad 2010-11-07 14:12:02

3an definitivt! :)



har en tävling i bloggen just nu som går ut på att du ska lista ut vilket intro det är jag spelar på piano :) kika in och se om du vet vad jag spelar!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-11-07 20:09:08

Fjällrävenväxorna är ju så fiiina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela