Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Ny frissa

Publicerad 2010-11-23 19:30:31 i Allmänt,

Skulle jag själv behöva, måste nog få tummarna loss och beställa en tid. Men det var ju inte jag utan Stella som fick en lite "make over" av pappa i måndagskväll!
Hon har blivit så stor nu och det händer så mycket varje dag. I söndags hittade jag henne ståendes i sängen för första gången!

På fredag skall vi oxå det för första gången lämna bort henne till mormor och morfar över natten... det ska bli spännande. Får se om vi skyndar oss hem på lördagen eller om vi har ro att ta det lugnt :) Jag och Mikael skall nämligen ner till Falsterbo och bo på hotel Gässlingen och äta femrätters middag. Det är min 30-års present från Mikael och så passar vi även på och firar att vi har varit förlovade i fem år.

Men först så ska jag och Stellis pyssla här hemma och plocka fram adventsljusstakarna och på torsdag är det bad iegn - det tycker  nog Stella är veckans höjdpunkt! Kompisen Tages mamma Ulrika tog bilder på badflickan/pojken sist vi var på badhuset om ni kikar in här så ser ni dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela