Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Effektivt pyntande

Publicerad 2010-11-24 22:54:23 i Allmänt,

Jisses vad man blir effektiv när man inte har så mycket tid och mycket som skall göras. Efter, faktiskt lite jobb hemmifrån på förmiddagen, fika, däckbyte, hämtning från jobb, matlagning och lite packning inför helgen så skulle ju adventsljusstakarna upp. Det är ju första advent på söndag och eftersom vi åker iväg imorgonkväll och inte är tillbaka förrens på söndag så ville jag få upp adventljusstakarna och stjärnorna på nedervåningen i alla fall.

Mysigt blir det med stjärnor och ljusstakar, lite så att man vill fortsätta med tomtar och gran, men det får nog vänta en vecka eller två tror jag?!
Nu loggar jag ut och är inte tillbaka förrens nästa vecka. Trevlig första advent på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela