Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Tillbax i Kalmar

Publicerad 2010-05-25 12:04:12 i Allmänt,

Jodå tåget gick som det skulle och vi kom fram nästan i tid, sju minuter sena rullade vi in i Kalmar. Tågresan började sådär kan man väl säga med en alldeles för hungrig Stella, men när hon väl fått lite gröt så lugnade det ner sig.

Vi hann med en tur i slottsskogen på förmiddagen. Vilka backar de ha, om jag skulle gått i dem ett par månader så hade jag nog haft ben och rumpmuskler som hette duga! Jag blev mer andfådd på tio minuter i de backarna än när jag är ute och går en timme här i platta Lindsdal. Måste nog se om jag kan hitta någon backe som jag kan träna upp flåset i!

Stella sov till en början och missade djurparkarna, det fanns både sälar och pingviner minsann!
Men efter ett tag så vaknade sömntutan!

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2010-05-25 14:47:29

Vad fin hon var med solhatt.

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-05-25 21:14:38

Grattis på 5-månadersdagen Stella.

Postat av: stella

Publicerad 2010-05-26 07:21:54

dada doda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela