Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Tack Wille!

Publicerad 2010-05-10 20:28:28 i Allmänt,

I lördags när vi hade vår gående middag eller hur man nu ska förklara det så blev det liiite jobbigt...

Jag och Mikael funderade ett tag på om vi skulle köpa med något till de andra paren som man brukar göra om man är bortbjuden, men så sa vi att vi hoppar över det eftersom vi skall vara hemma hos allihopa under kvällen så det blir kanske konstigt eller nåt!  Jag kollade även med ett av de andra paren om de köpt något och det hade de inte. Jag skulle kollat med båda paren, för det visade sig att det tredje paret hade köpt en jättefin present till Stella.

Så tack Wille med familj, Stella (och Stellas mamma) gillar den coola bilen jättemycket!



Så vi får väl överraska Wille med en liten present när han minst anar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela