Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Stellas nya rum!

Publicerad 2010-05-10 20:11:40 i Allmänt,

Japp det funkade, någorlunda i alla fall, så hon får vara kvar i sitt eget rum! Ja nu har hon inte legat där hela dagen om någon skulle få för sig det :) utan jag menar att från och med nu så får hon sova i sitt eget rum om nätterna (hoppas jag inte säger för mycket nu)

Jag lovade lite bilder och här kommer de:

Stellas rum
Detta är inte Stellas säng, det är moster Sofias, så man skulle kunna säga att de delar rum :) Den fina dockan har Stella fått i doppresent av farmors mor Stina, hon har även virkat klänningen och mössan som dockan har på. Den superfina svarta gåstolen fick Pluttisen av farbror Victor.

Här har vi Stellas säng, ska försöka hitta en bra upphängning till en mobil, så ska hon få en sådan att ligga och titta på. Har hittat en ny mobil på Ikea som jag tror kan bli lika uppskattad som "fiskmobilen"!

Här har vi hängt upp lite Lassa Åberg tavlor, tänkte hitta en vit liten hylla på ikea där vi kan sätta hennes fina nallar som skall vara under bilderna, det är därför de sitter lite högt upp! Här ser man även den fina "pusselpallen" som Pluttis fick av moster och morbror med respektive i doppresent. Den är jättefin och vi tycker om den supermycket! Gåbilen bredvid fick Stella av farmor i doppresent - röd och fin!

Nu är det bara en rullgardin och en vanlig gardin som fattas - vi hoppas kunna fixa detta på fredag när Mikael är ledig och vi planerat en tur till Ikea!

Nå vad sägs - är det inte mysigt!

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2010-05-11 19:37:22

Jag är mycket nöjd med mitt nya rum=)

Postat av: Moster

Publicerad 2010-05-11 19:37:50

Jag är mycket nöjd med mitt nya rum=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela