Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Morgonpigg

Publicerad 2010-05-04 08:27:47 i Allmänt,

Idag skulle Stella upp med tuppen klockan 06.00, det ska jag försöka justera på något sätt tills imorgon... I och för sig somnade hon redan klockan 19 igår så hon har ju sovit sina nästan tolv timmar - ett par timmar mer än vad jag har! Mikael tvingade mig att kolla på Roast på femman igårkväll, de rostade Henrik Dorsin och det var faktiskt ganska roligt och jag höll mig vaken hela programmet så jag kom i säng lite senare än vanligt men man måste vara lite wild and crazy ibland :)

Det positiva med att gå upp med tuppen är att man hinner göra en massa saker, jag passade tex på att ta bilder på Stella i hennes nya fina pyjamas hon fick av mormor i helgen.
He he, rätt pyjamas på rätt bebis!

Skulle ta en bild till men hon var lagom road av att jag störde mitt i tv-tittandet!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-05-04 14:29:16

Hihi, vilken häftig pyamas lilla tjejen har fått!

Ni ser ut att ha så mysiga dagar. Jag längtar sååå till oktober. Va på UL förra veckan! Helt fantastiskt, sån lycka att få se lill bebb! Jag har faktiskt också börjat känna bebben och de små rörelser som den gör! Nu de senaste dagarna har det varit mycket aktivitet där inne. ♥

Ha det så bra! Kram

Postat av: M o s t e r

Publicerad 2010-05-06 11:38:09

Om jag sitter och skriver en tråkig uppsats behöver jag mer uppdateringar än en var tredje dag. Det är döööödstråkigt här ju. Det är ju förresten inte en jättesmickrande bild på Stellisen den där sista....

Postat av: Stellas mamma

Publicerad 2010-05-07 10:05:36

Moster: Man kan ju inte vara till sin fördel på alla bilder... det är ju en viss person på bilden där jag bakar muffins som inte riktigt heller är till sin fördel, och då menar jag inte pluttis eller mormor, utan den där pajasen längst till vänster :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-05-10 12:21:17

jag är ingen pajas =( jag ska säga till mamma att du är dum

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela