Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Förkylt och dagens!

Publicerad 2010-05-13 16:24:38 i Allmänt,

Blääää, är dunderförkyld. Vilken tur att Mikael är hemma idag, jag fick sovmorgon till 10.30! idag (fast först vaknade jag av att jag inte kunde andas typ 2.30 och låg vaken medans nässprayet gjorde sitt och sedan var jag uppe och ammade lille plutten vid 5.30)

Måste bjuda på en dagens idag!
Det är Mikael som satt ihop dagens outfit! som ni ser så är stackars pluttisen inte heeeelt nöjd med resultatet :)
Röda brallor från POP, Rosa body från Lindex och Röd och vitrandiga strumpor (dessa fick jag inte med på bilden tyvärr!).

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2010-05-13 20:31:53

Hahaha, Stefan är precis lika duktig, ett under att han lyckas klä på sig själv...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela