Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Musik på Larmtorget

Publicerad 2010-06-30 09:33:57 i Allmänt,

Eftersom det var premiär för musik på Larmtorget igårkväll så begav vi oss in mot staden när pappa Mikael kommit hem från jobbet. Riktig semesterkänsla får man av att äta ute på restaurangens uteservering och lyssna på allt sorl som blir när hela Larmtorget är fyllt av folk!

Efter att ha gått omkring och kollat in var vi skulle äta slutade valet på Ernesto - tror jag att den heter nu förtiden! Mikael tog en pizza bakad i stenugn och jag tog grillade jätteräkor - mums!

Vi inhandlade oxå en viktig accesoar till Stella - nämligen ett par hörselkåpor. De spelar ju så fasligt högt så man knappt kan höra sig själv tänka när man är på torget.

Så här söt blev hon i dem!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-06-30 13:16:56

Härligt!!



När bror min är på torget är det sommar sol och semester!! Tyvärr var vi inte där igår.. men det får bli sen på semestern.



Så söt Stella var i sina hörselskydd.



Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela