Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Midsommar

Publicerad 2010-06-28 10:21:30 i Allmänt,

Vilken fin midsommarafton det blev, och för all del midsommardag oxå :)

Vi hade lite fest med ett par kompisar här hemma med både sill och sedan grillat och så förståss jordgubbar både med glass och på paj!

Vi började med lite sill och så hade jag gjort en skagentårta som blev väldigt god. Och så hade Mikael gjort rabarber- och limesnaps!
Sedan grillade vi en massa kött och hade en god potatissallad på nypotatis, ruccola, rödlök, coctailtomater, en massa parmesanost och olivolja - mums, till det bakade Mikael baguetter och gkorde en supergod aioli!
Grabbarna grillar!

Stellisen bytte ut sillen mot gröt!
Wille studerade noga vad det var som pappa drack!

Näpp, nu skall jag ut och lägga mig i solen - den lyser på en klarblå himmel även idag så då får man passa på medans pluttisen sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela