Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Gröna ärtor va det ja!

Publicerad 2010-06-04 11:48:22 i Allmänt,

Kameran är fortfarande i Sibbhult - eller den kan i och för sig vara på väg till mig nu. Mamma ska skicka den till mig så att jag kan ta lite kort på Pluttisen och allt annat viktigt. Det är ju både bröllop och midsommar inom snart framtid och det måste vi ju föreviga på film! Men i alla fall så har Mikael tagit lite kort med sin Iphone som vi fört över till datorn som jag kan visa så länge.

Häromdagen gjorde jag lite ärtpuré till Stellis - det var jättegott tyckte hon!

Kommentarer

Postat av: Ems

Publicerad 2010-06-04 15:21:06

Haha, vilken liten GO-ing! Så härlig bild! Hoppas allt är fint med er alla och att ni kan ta vara på det fina vädret. Hoppas också att vi ses snart! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela