Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Födelsedag!

Publicerad 2010-06-17 21:46:59 i Allmänt,

Stellas mamma ber att få tacka så mycket för alla gratulationer- Tack Tack!!!

Dagen inleddes med en frukost på Hotel Packhuset, mums filibabba!
Tack Honey för en perfekt födelsedag -Puss!
Familjen Konradsson/Persson har ätit frukost :)
Mina födelsedagspresenter - tröja och kavaj från stellis och Mikael!
Superfin orkidé från mamsen och papsen - tackar!
Lite choklad från göteborgarna Sofia och Calle.

Efter supergod frukost så skjutsade vi Mikael till jobbet och sedan bar det av hem till Lindsdal igen. Väl hemma somnade en trött Pluttis och det innebar att mamma kunde dra på bikinin och lägga sig i brassestolen - och där låg jag i tre och en halv timme! Lilla Stella tyckte nog det var jobbigt med hotellfrukost så hon sov lite extra idag!

Efter lite lunch så tog vi på oss shoppingbrallorna och begav oss till Modehuset och Ikea och sedan en sväng förbi Capitex för att hämta upp Mikael.

Ikväll har vi sedan varit och ätit en god middag på Hamnkrogen. Jag känner mig väääääääldigt nöjd med min födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela