Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Söndag i Lysekil

Publicerad 2010-07-06 13:05:42 i Allmänt,

Stella, jag och Mikael sov i friggeboden. Det är plåttak på friggeboden. Någon gång vid tretiden på natten vaknar jag av att det ösregnar... det är ju ganska mysigt att ligga och lyssna på men det är ju inte så mysigt när vi planerat en helg med sol, bad, båt och glass och inte packat några kläder för höstväder!  Vi blev lite oroliga med tanke på förra sommaren då vi hälsade på. Vi kom på torsdagen och stannade till lördagen och det började regna på torsdagsnatten och fortsatte sedan nonstop tills vi åkte hem...

Men som tur var så slutade det regna någon gång vid niotiden på morgonen och sedan klarnade det upp hyfsat så vi bagav oss allihopa iväg mot Lysekil.

Till pappa Mikaels stora glädje blev det till att åka liten minifärja till Lysekil!


Stella tyckte oxå det var kul att få komma ur bilbarnstolen ett litet tag.

I Lysekil köpte vi med oss färka räkor hem till kvällsmaten, och lagom till vi var tillbax i Grundsund så hade klarnat upp och blivit blå himmel och så fint igen, att vi kunde sitta ute och äta :)

Det blev även en sväng till med båten ut till en ö som jag har glömt namnet på, men vi köpte jättegod mjukglass i nybakade rån - mums! Men de korten finns i Mikaels telefon så jag får återkomma senare med en redogörelse för kvällen!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2010-07-06 20:58:19

Mikael ser ju ut som om han ägde båten....o Stella är sååå söt=) Ni har ett väldigt sött o lättskött barn;)

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-07-07 12:27:23

Håller med farmor om Mikael och båten. Vad söta de två flickorna i bilen är då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela