Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Hemma igen!

Publicerad 2010-12-28 20:35:51 i Allmänt,

Så är vi äntligen hemma i Kalmar igen. Det tar på krafterna att vara borta en vecka. Vi har hunnit med mycket, shopping och kändisspaning på Gekås, julfirande på två ställen i Falkenberg, ettårskalas i Sibbhult och så lite mellandagsreashopping i Kristianstad - Pjuh!

När vi kom hem så mötes vi av härliga drivor och vallar med snö.
Vi skottade så svetten lackade, eller kanske Mikael mest, jag packade upp för fullt alla kassar och väskor fulla med klappar, presenter och smutstvätt.

Idag har vi tagit det lugnt och gjort ett par ärenden på stan, bland annat äntligen hämtat min telefon - så nu har jag äntligen min Iphone.  Imorgon skall Mikael jobba och Stella på ettårs-kontroll, på eftermiddagen blir det fika med mammorna men sedan skall jag försöka hinna med att uppdatera er om julfirandet och ettårskalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela