Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Göteborg

Publicerad 2010-12-15 17:55:36 i Allmänt,

Jag och Stellis åkte och hälsade på moster uppe i Göteborg i fredags. Pappa Mikael skjutsade oss till tåget klockan åtta på morgonen och så var vi framme i Göteborg vid lunch. Resan gick jättebra och Stella var på så bra humör hela fredagen och även lördagen.

Fikastund på tåget. Dessa smarta fruktisar åt Stella en hel del under helgen. Det är så bra att man slipper mata med sked och att hon själv kan pyssla i sig frukten särskilt när man är på resande fot.

Sofias och Calles sängar var sköna att sova i och vi blev nästa sena ner på stan på lördagen.

Men det tog vi igen, vi var nämligen inte hemma förren halv åtta på kvällen och då hade Stella endast sovit max 40 min i vagnen under dagen men hon var så snäll och glad hela dagen så vi avslutade dagen med middag på Jensens Böfhus (något sådant heter det). Så medan jag sprang och köpte middag till Stella på Hemköp så tog Sofia med sig Stella och alla juklappar in på restaurangen!

På söndagen bar det åter mot Kalmar och denna gång sov Stella nästan halva resan så det gick snabbt och lätt även denna resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela