Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Killbesök!

Publicerad 2010-08-11 16:02:02 i Allmänt,

Igår jobbade jag så Mikael och Stefan (Tages pappa) passade på att ta en liten promenad och fika med barnen ihop.  Pappa Mikael hade tagit så fina kort på Tage och Stella och de är INTE arrangerade intygar Mikael!
Idag var det mammornas tur att ut och gå och fika lite, tyvärr så kunde inte Tages mamma hänga med hem på fika så det blev bara jag och Willes mamma Therese. Men nu fick ju Wille lite tid ensam med Stella så han blev nog glad :)

Hade jag varit lite snabbare med kameran så hade jag oxå kunnat få till lika fina bilder med handhållning, men jag var inte så snabb men det blev fina kort på de små godingarna ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela