Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Hemmalagat är gott!

Publicerad 2010-08-15 08:33:40 i Allmänt,

Både jag och Mikael har försökt börja laga lite mer egen mat till Plutten. Häromdagen kokade jag kyckling med morot och vitlök och gjorde sedan purré av detta sedan kokade jag makaroner som jag bankat sönder till småbitar och blandade i kycklingmoset. Stellis åt och åt... och om inte detta var nog så hade jag även gjort eget äpple och päronmos till efterrätt och även detta gick åt som smör i solsken :)

Så här glad blev Plutten när hon fick mammas egen mat!
Idag ska det göras mer päronpurré och någon köttfärsgryta med majs - återkommer med recension från Stellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela