Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Trötter

Publicerad 2010-04-12 08:44:09 i Allmänt,

Hm... idag vaknade Stella 06.30. Fasen vad trött jag är! Borde göra som pluttisen själv gå och lägga mig igen, hon slocknade igen strax efter åtta, men tror jag skall hoppa in i duschen istället. Idag är det ju dags för babyrytmiken igen och skulle jag gå och lägga mig nu så kanske jag försover mig.
Stella sov lite dåligt igår eftermiddag så hon somnade för natten redan kvart i sju - kan det vara därför hon var uppe med tuppen? Idag ska hon sova ordentlig har jag bestämt så att hon orkar vara uppe till 20.00 och därmed sover lite längre imorgon bitti. Det låter som en plan - eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela