Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Garderobsproblem

Publicerad 2010-04-21 09:20:13 i Allmänt,

En del dagar hittar jag inget att ha på mig i garderoben, jag letar och letar och vänder och vrider på vart enda plagg men inget känns bra. Igår var det en sådan dag och det känns som det kan bli en sådan dag idag med. Vad fasen hade jag på mig innan jag hade en stor mage med en liten Stella i? Jag behöver, inte en ny garderob - för det har jag :), utan jag behöver helt enkelt ett helt nytt innehåll i min garderob!

Stellaplutten har ju inte de problemen ännu - vart hon än kommer så får hon ju nya kläder, och andra grejor med för den delen, hela tiden. Tänk om det var jag som fick kläder istället, typ "Grattis till lilla Stella, här är till dig Sabina, jag hittade ett par byxor och en tröja på MQ som jag tyckte du skulle vara fin i, hoppas de passar annars har jag kvittot om du vill byta" - Det skulle vara grejor det!!!

En annan lösning på problemet skulle vara om man kunde trolla, lite som Joe Labero hade inte varit fel, då hade ju föräldrapenningen räckt liiite längre:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela