Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Piggelin

Publicerad 2010-04-16 10:49:12 i Allmänt,

Idag vet jag inte var Stella har fått sin energi ifrån. Vi skjutsade Mikael till jobbet vid åtta och sedan åkte vi och bytte däck på bilen och då somnade hon till i typ 5 min men sedan dess så har hon varit vaken och hur pigg som helst. Jag la henne när vi kom hem vid strax efter nio i tron om att hon var trött och behövde sova lite mer än de där 5 minutrarna - då låg hon och sparkade och snackade i säker 40 min, hur nöjd som helst. Sedan gick jag in till henne och då blev hon så glad att jag inte kunde låta henne ligga kvar så jag tog upp henne och vi sjöng lite och hon var på så gott humör. Men eftersom vi skall ut på långtur i eftermiddag - hela vägen till Falkenberg så är det nog bäst att hon sover en liten runda nu så nu har jag precis lagt henne igen och än så länge så verkar det lovande - inget spark och prat så här långt, skall smyga in och se om hon har fällt igen de små blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela