Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Marängsviss

Publicerad 2010-04-12 16:25:08 i Allmänt,

Finns det något godare? Jag nämnde förra veckan att jag och Stella skulle hem till Marie, det var där vi blev bjudna på denna fantastiska efterrätt. Jag blev så inspirerad så när familjen Cehlin var här i helgen så såg jag min chans till att få smaska i mig ytterligare mer glass, bananer, grädde, maränger och massor av chokladsås! och eftersom inte hela marängpåsen gick åt på lördagen så fanns det givetvis ingen anledning till att INTE äta marängsviss även igår söndag! Undra om det är dumt att spara på marängerna och det sista av glassen eller om man ska ta sig en skål även ikväll...
Så här glad blir iallafall Stella när mamma äter marängsviss:
Hur tjock mamma blir - det säger vi inget om... för vem kan motså detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela