Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Helgen

Publicerad 2010-04-11 10:40:26 i Allmänt,

Har fått en föraning om hur det kommer vara vid den här tiden nästa år. Familjen Cehlin har varit här och lilla Axel vaknade som vanligt pigg som en lärka kl 06.00! Jag, Mikael och Stella sov dock vidare tills 07.30 - dåligt jag vet men vi var lite trötta efter all shopping dagen innan. Lördagen började nämligen med att vi tog bilen till Kosta, Stella var sugen på lite nya vårkläder.
Här har pluttisen precis parkerar framför modehuset i Kosta :) Väl framme så mötte familjen Cehlin upp oss och vi kunde börja shoppingen. Den hann ej heller börja förren det började tjatas om "när skall vi åka hem"? -och nej det var inte barnen, även om både Stella och Axel är väldigt duktiga på det mesta så har de inte kommit så långt att de bemästrat talets gåva ännu, nej det var de stora pojkarna som snabbt tröttnade.
Jag och Martina hann dock med lite shopping i alla fall, jag tyckte att jag gjorde bra fynd.
Lite käder från POP till Stellis och ett par skor till mig - räknade ut att jag sparade 440:- mot vad det kostar i ordinarie butik, vilka fynd! Japp det var helgen så långt. Den hann knappt börja förrens den var slut. Fast tack vare Axel så har vi i allafall fått ett par extra timmar idag, klockan är bara förmiddag och vi har hunnit med hur mycket som helst så det känns som om det vore efter lunch. Det är inte så dumt med morgonpigga barn trots allt - eller?!!!

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2010-04-11 19:15:30

Hon är så söt!!!!!!!!! Längtar tills vi ses=)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela