Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Första inlägget!

Publicerad 2010-04-07 18:14:53 i Allmänt,

Spännande det här med blogg! Får se vad jag kommer att få skriva om. Är ju hemma mammaledig hela dagarna så det händer inte allt för mycket just nu, men något skall jag nog komma på. Nu har Mikael hjälpt mig att fixa till en bild på huvudpersonen oxå. Får se om jag själv kan fixa lite andra bilder...
Och det gick ju... efter lite hjälp:)
Näpp, nu ska jag gå och ta ut brödet från ugnen, har bakat bröd efter Pernilla Wahlgrens julrecept. Kanske kan ta en bild och dela med mig av receptet senare. Vips så har jag ett till inlägg!

Kommentarer

Postat av: Farmor...

Publicerad 2010-04-09 19:15:28

Hon är så fin.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela