Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Babyrytmik och skivsläpp!

Publicerad 2010-04-12 16:17:44 i Allmänt,

Idag var det så dax för babyrytmiken igen efter påskuppehållet! Det är lika roligt varje gång, vi är ett gäng mammor med bebisar och så Kajsa och Ulla som håller i det och tillsammans så sjunger vi och ramsar. Eller vi och vi, för att vara rättvis så sjunger nog Kajsa och Ulla mest och sedan vi mammor och minst till sången bidrar nog de små. Men ibland så kan de köra en del solonummer istället - om de hinner innan någon kör in nappen! En del visor har man ju hört förut och en del är nya - visste ni tex att "Bä bä vita lamm" har en andra vers?
Gången innan påsk så spelades vi in och idag fick vi se och höra resultatet, jag kan tyvärr inte fixa så att ni kan få höra här (eller tyvärr och tyvärr) men givetvis ska jag dela med mig av Stellas första skivsläpp och har någon vägarna förbi oss så ska vi givetvis bjuda på en genomlyssning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela