Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Att ligga på mage

Publicerad 2010-04-09 16:09:34 i Allmänt,

Det finns en grej som Stella INTE gillar - att ligga på mage... jag vet inte vad det är så hemskt med att ligga på mage men hon börjar stortjuta nästan varje gång jag lägger henne på mage. Vad gör man då om man inte gillar att ligga på mage? -jo just det, man får vända på sig! Detta var precis vad Stella kom på i dag. Plutten vände sig från mage till rygg tre gånger (var ju tvungen att testa fler gånger så det inte var något tillfälligt!) Så duktig hon är min lilla plutt :) Hade ju tänkt visa er lite bilder på detta men det blir ju så suddigt när hon inte är stilla och jag kan ju inte begära att hon skall stanna upp mitt i rullningen så att mamma kan få ta ett kort! Men ett kort på hur glad man är om man får ligga på mage kan vi bjuda på.

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2010-04-10 02:03:05

Typ ett geni!

Postat av: Mormor

Publicerad 2010-04-10 17:21:59

Så söt hon är.

Postat av: Moster

Publicerad 2010-04-10 19:15:37

daa, hon är ju lik sin moster, hade du förväntat dig något annat då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela