Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

4 månader

Publicerad 2010-04-27 09:56:05 i Allmänt,

Som jag nämnde igår så har ju lilla plutten blivit en ganska stor plutt i helgen nämligen hela 4 månader. Det känns på något sätt som om det var igår som jag gick omkring med min stora mage men samtidigt så känns det som ett helt liv sedan!

Efter Pluttens obligatoriska förmiddagslur i söndags så tog vi en långpromenad och gick in till Mikael som jobbade lite extra - sedan åkte vi in en snabbis till stan för att köpa en klänning till moster Sofia. Klänningen var tydligen slut i alla sex H&M butiker i Götlaborg och när jag kommer ner till butiken i Kalmar så hänger det eeeeen klänning kvar - i stl 38. Tänker att det är bäst att jag provar den för att se om det är rätt storlek, och då upptäckte jag att den satt ju perfekt på mig! Så tyvärr blev det ingen klänning till Sofia utan det blev en klänning till Stellas mamma istället. En perfekt klänning till sommaren.
Så här snygg (eller inte) kommer jag att vara i min nya klänning!

Nu var det ju inte riktigt rättvist att bara handla till mig själv och eftersom Stellaplutten fyllde 4 månader och sommaren är på väg med stormsteg så fick hon en jättefin och sommrig t-shirt!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2010-04-28 21:50:55

Här är hon väldigt lik Mikael när han var liten, hon ser så go ut =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela