Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Alla ❤️❤️ dag

Publicerad 2021-04-10 18:57:08 i Allmänt,

Den där dagen som ska firas av alla, stora som små firade vi här på Grillgränd med en skridskoutflykt. Men innan utflykt måste man äta frukost, med hjärtan tydligen!

(null)
Denna vintern har barnen åkt pulka och även skidor och nu skridskor. Det får ändå kalla en bra vinter.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Matheo hade vuxit ur de skridsko han ärft av Stella (ett par svarta som jag panikköpte av på facebook här i Lindsdal en gång när hon skulle till ishallen med skolan) jag tog en titt på facebook även denna gång å hittade även denna gång ett par skrillor för billig peng som vi kunde hämta upp innan vi åkte ut till Värsnäs.

(null)

Fint kort av mellanbarnet ❤️
(null)

(null)
Godis av mamma/mormor och så fick jag diamantöronhänge av Mikael! Som jag kollat på ett tag, så fina tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela