Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Mellandagarna

Publicerad 2021-01-10 21:11:44 i Allmänt,

Skolan började i fredags men jag och Mikael började jobba redan i måndags. Blev en bra mjukstart ändå så här efter helgerna med ett avbrott i onsdags. 

Så vad gjorde vi på jullovet då?

(null)
Vi har spelat spel. Både gamla favoriter och nya julklappspel.

(null)
Mikael fick en köttkvarn till kitchenaiden av mig i julklapp. Så det har malts kött, både till tacokväll och hamburgerkväll.

(null)

(null)
Mikael har bakat hamburgerbröd.

(null)
Och det blev förståss super supergoda hamburgare!

(null)
Det har sprungits, Mikael springer ju fortfarande varje dag medan jag springer några gånger i veckan.

(null)
Matheo har lekt med jullediga kompisar men oxå spela tv-spel som han fick i julklapp.

(null)
Det har installerats led-lights... 
(null)
Vi förundras över hur skitigt det kan bli även om den nya robotdammsugaren dammsugit  och våttorkat varje dag i en vecka nu.

(null)
Och så har någon äntligen fått klippa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela