Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Morgonpromenad

Publicerad 2016-09-02 13:11:28 i Matheo, Stella,

Idag när vi lämnat Stella på skolan så tog jag med pojkarna på en promenad. Milo somnade gott i vagnen men Matheo fick jag muta med min mobil efter ett tag. Vid gamla fotbollsplanen håller de på att bygga nya bostäder så där var ju väldigt spännande med grävmaskiner och en vält. Där stannade vi en liten stund och Matheo tittade med stora ögon tills jobbargubbarna tog rast!

När Milo sedan vaknade var det lite gnälligt men då var vi som tur var påväg hem på den där gångvägen som går förbi dagis. Och där finns ju fina träd att kolla på om man fäller ner suffletten.

När Milo tröttnat på träden så var det dags att ta till nästa knep för att hålla honom på bra humör.

Sitta upp är ju väldigt spännande!

Äntligen hemma, och alla är nöjda och belåtna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela