Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Dop

Publicerad 2016-09-19 15:14:04 i Stella,

Nä nu får jag ta mig i kragen, det är nu mer än en vecka sedan Milo döptes och först nu kommer ett inlägg här på bloggen.

Dagen började lugnt, Milo somnade i köket medan det förbereddes pastasallad.

Klockan ett var det så dags för dop i Kläckeberga kyrka. Det var Milo och Elvis som skulle döpas och precis som med Stella och Matheo så var det Sussie som var präst och utförde dopceremonin. Jag och Mikael spelade och sjöng "Tänk att livet har landat just här" och Stella sjöng "I vått och torrt".

Nu har vi ju många fler bilder i den riktiga kameran, men eftersom jag bloggar från mobilen så blir det bara dessa än så länge tills Mikael laddat ner de andra eller vad det är han ska göra... Men om ni som läser har nån fin bild, tex när Stella sjunger eller så, så får ni gärna skicka den till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela