Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Mello nr 2

Publicerad 2015-02-16 14:48:03 i Stella,

I lördags var det dags för andra deltävlingen i melodifestivalen 2015. Kvällen spenderades på Öland hos några goda vänner med mycket god mat och vi tyckte nog alla att rätt låtar gick vidare till final även om det inte var ett lika bra startfält som när jag och Stella var och kollade i göteborg!
 
Ja det har jag glömt bort att blogga om när vi åkte till göteborg och hälsade på Sofia i hennes nya lägenhet och sedan kollade på genrepet till Melodifestivalen... har bara några mobilbilder men de får jag se till att ladda upp snart och visa er, tills dess på ni se hur fin Stella var i lördags. Inspirerad av Dolly Style och med nya tofsar och klämmor inhandlade för alla hjärtanspengen hon fick av mormor och morfar.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela