Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Nu så!

Publicerad 2014-01-27 18:32:01 i Stella,

Med Stella har jag för mig att hon flyttade in i eget rum strx efter dopet. Hon döptes den 27 mars 2010. Att hon flyttade in i eget rum innebar oxå att jag slutade amma henne på natten. Matheo har ju inte riktigt kommit dit förren inatt. Igår somnade han starx efter nio och sedan fick han inte mat igen förren imorse klockan sju. Jag fick dock stoppa in nappen två gånger där i mellan men det tycker jag ändå är bra jobbat av honom och mig!
 
Han lyfter högt på huvudet och överkroppen när han ligger på rygg.
Vill gärna ha någt i munnen och gnaga på, bitringen som jag bundit fast på babysittern funkar bra...
men hittar man inte den så funkar det bra med handen oxå, helst hela handen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela