Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Fredag med snöoväder

Publicerad 2014-01-31 18:22:05 i Stella,

Idag trotsade jag och barnen snöovädret och åkte in till stan ändå. Jag hade lovat Stela att vi skulle fixa en hjälm till henne så vi kan åka skridsko och så behöver hon även en till pulkabacken när de ska åka i stora backen på måndag med dagis (och denna hjälmen vi köpte kan hon oxå ha som cykelhjälm). Och har man lovat Stella en sak så får man hålla det även om det blåser och snöar och är kallt...
 
Det blev inte så bra bilder, svårt att ta inomhus så här års, det blir ju så mörkt, både hon och jag dick stå typ i fönstret, men vi ville ju visa er den fina neutrala hjälmen Stella valde som Matheo oxå kan ärva sedan :)
 
 
Stella har ju även börjat på dansinstitutet och vi var där första gången i torsdags. Alla de andra tjejerna hade ju "dansskor" på sig så då fick vi ju med införskaffa ett par idag.
 
 
Väl hemma mötte vi Mikael som ju är föräldraledig på fredagseftermiddagarna. Nu har han och Stella precis kommit hem från en tur till affären, Stella fick åka snowracer och Mikael fick dra. Stella har önskat maten och Flygande Jacob står i ugnen, så trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2014-01-31 18:28:13

Trevlig helg till er oxå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela