Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Födelsedag nr 4

Publicerad 2014-01-05 15:03:31 i Stella,

Så blev det den 25 december och Stellas födelsedag. Tänk att det gått fyra år sedan lillskruttan kom som en liten försenad julklapp till oss på juldagen. Min söta, fina, duktiga, kloka, roliga och ibland alldelles hoppplösa Stella!
 
Det blev ju så klar ännu mer paket för födelsedagsbarnet och så ballonger och tårta förstås.
Av mig och Mikael fick Stella en mikrofon på stativ som hon tittat efter ett tag!
 
 
Sedan var det dags för tårta som jag och Stella fixat på förmiddagen.Vi hade med oss marsipanlock och marsipanrosor och löv från Kalmar för att kunna få till den rätta födelsedagstårtan, en vit prinsesstårta till vår egen prinsessa!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela