Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

En ledig dag

Publicerad 2014-01-21 18:53:33 i Stella,

Idag är det ju tisdag men Stella har varit hemma från förskolan. Igår när jag kom och hämtade Stella på eftermiddagen så möttes jag av nyheten att ett barn hade fått åka hem under dagen då han kräkts... så de varnade för att kräksjukan kommit. Då vi nu ska ha dop på lördag så har vi inte tid med någon kräksjuka så för att ta det säkra före det osäkra så fick Stella vara hemma med mig och Matheo idag. Hon är alltså inte sjuk utan hon är hemma för att undvika att bli smittad. 
 
Vi har bland annat varit en sväng på maxi och köpt potatis till dopet och så passade vi på att köpa en hel del läsk oxå. De tunga sakerna fick det bli idag. Sedan när vi kom hem så plockade Stella fram sin leklera som hon fick i julklapp och grejjade ett tag medan Matheo sov och jag fixade med biskvierna som vi ska ha till dopet.
 
Det bjöds både på kulglass i olika smaker, mjukglass och våffla med chokladboll.
 
Måste oxå visa en bild på mina fina biskvier, jag är så nöjd och stolt, ser de inte smarriga ut eller vad?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela