Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Tisdagen

Publicerad 2014-02-12 17:08:13 i Stella,

Igår följde My med hem efter dagis och när jag kom och hämtade dem så var de ute i spöregnet och var alldeles blöta och grusiga så när vi kom hem så fick de hoppa in i duschen för att värma sig och för att bli kvitt all grus i ansikte, hår och händer. Vad hände förresten med att ta på barnen galonbyxor när hela dagisgården ser ut som en insjö? Den enda silverkanten på regnmolnen var att jag fick använda mina nya fina gummistövlar!
 
Stella och My leker jättebra ihop och det var full rulle ända till mamma Sara kom och hämtade My.
De byggde koja, lekte prinsessa, ritade skattkartor och hittade på ett och annat bus!
 
Och så kör vi en favorit i repris, eller vad säger du Sofia?! Obs Stella nedan och Matheo ovan!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mostern

Publicerad 2014-02-12 18:11:12

Vilken snygging!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela