Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Rapport från helgen

Publicerad 2014-02-24 12:31:07 i Stella,

I helgen har vi bara tagit det lugnt, inte gjort så mycket alls faktiskt. Jag och Stella var på ett klädparty hos en jobbarkompis i lördags och sedan när vi kom hem så gick vi hela familjen och handlade och på kvällen var det melodifestivalen. Igår söndags så fick vi en lång runda, vi tvättade sängkläderna och bytte dem och Mikael lagade mat och bakade bröd. Jag och Stella spelade Lotto och åt Center!
 
Idag gick jag en lång runda efter att jag lämnat Stella på dagis, riktigt fint väder med sol som värmde i ansiktet. Matheo sov som vanligt inte mer än en halvtimme i vagnen men nu har han, håll i hatten, somnat igen så nu ska jag passa på att dammsuga av här nere och damma av det värsta som man ser nu när solen tittar fram!
 
Stora killen som nästa vecka blir 6 månader!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela