Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Nytt till mamma

Publicerad 2014-02-08 17:05:42 i Stella,

Fick i julklapp ett par Hunter gummistövlar av mamma och pappa. Jag hade valt ett par "original tall", eller vad de nu heter, men det visade sig att jag tydligen har för stora vader för dessa så de fick skickas tillbaka. Sedan har det tagit lite tid för mig att beställa nya men i veckan tog jag mig i kragen och beställde ett par "adjustable" det vill säga med spänne bak så man kan justera vidden i stövelskaftet och de blev super bra. Så nu kan det börja regna och ruska hur mycket det vill, jag hoppas på lite regn i alla fall så jag kan använda dem snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela