Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Ljust

Publicerad 2014-02-11 10:52:09 i Stella,

Klockan är tio i fem och det är fortfarande ljust ute! När hände detta? Så skönt det är att det är ljust längre känns som man får lite mer energi i kroppen.
 
Stella hon har börjat kolla på nya serier sedan vi skaffade Netflix, några nya favoriter förutom My little pony och Barbie är Dora och nu de senaste dagarna även Diego. De två sistnämnda är serier där de blandar in mycket engelska uttryck och ord. Häromdagen när vi satt och åt mat så utbrast Stella: "delicious!" Så även om det ibland känns att det blir en hel del skärmtid så lär hon ju sig iallafall något under tiden!
 
 
Började på detta inlägg igår men så kom middag och barn som inte ville sova utan äta imellan och så glömdes det bort. Nu är klockan inte tio i fem utan tio i elva och det är tisdag, och jag och Matheo har precis kommit hem från babyrytmiken och han sover (kors i taket) fortfarande i vagnen som jag lämnade utanför dörren så då passar jag på att gå in här och göra klart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela