Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Helgen i korta drag!

Publicerad 2014-02-18 15:13:27 i Stella,

I helgen var mormor och morfar här och tanken var att jag och Mikael skulle passa på att gå på bio. Men på fredagen så var Matheo inte alls på humör, tror det var den där sprutan som ställde till det för han var väldigt varm på torsdagskvällen och natten. Så vi stannade hemma och lagade mat i stället och tittade på finalen i på spåret och åt choklad!
 
På lördagen svängde jag, Matheo och mamma förbi stan, jag hade bestämmt träff med en person som jag skulle köpa ett klädesset till Matheo av. Sedan mötte vi upp resten av gänget på Ikea där vi åt lunch och sedan begav vi oss mot ishallen för att åka lite skridsko. På kvällen gick vi till Manana manana för middag och sedan var det melodifestivalen som gällde.
 
På söndagen var det herrarnas tur att åka stafett i Os, eftersom vi missat damerna på lördagen så bänkade vi oss framför tvn, alla utom Mikael...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Farmor

Publicerad 2014-02-20 19:18:05

Men det ser man ju på Matheo hur spännande det var!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela