Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Grötlunch

Publicerad 2014-02-06 10:23:26 i Stella,

Igår var det onsdag och det betyder ju att Stella är hemma från förskolan. Vi var på Garvaregården på förmidagen och sedan gick vi till affären för att handla lite till kvällens födelsedagsmiddag (mer om det senare). Jag frågade Stella om vad hon ville ha till lunch, om vi skulle köpa plättar eller något annat när vi ändå var i affären. Jag hade en tallrik i kylen med rester från gårdagen så jag tänkte att hon säkert ville ha pannkakor eller plättar eller makaroner eller något annat hon brukar välja. Men nä Stella hon ville ha mannagrynsgröt hon! 
 
Sp det blev en grötlunch för henens del, mannagrynsgröt med äppelmos. Matheo fick oxå smaka och det slank ner en liten skål gröt där med.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela