Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

5 månader idag!

Publicerad 2014-02-04 16:11:01 i Stella,

Idag är vår lille kille fem månader. Dagen började med att jag fick väcka honom kvart över åtta  för att han skulle hinna få lite mat i magen innan det var dags att följa Stella till Förskolan. Sedan en promenad för att han skulle somna så att han orkar med babyrytmiken kvart i tio men han somnade inte men orkade med babyrytmiken ändå om än lite trött. Efter rytmiken stannade vi kvar och fikade lite med de andra mammorna och sedan gick vi till affären för att handla. 
 
-Va, redan fem månader!
 
Nu i eftermiddag har vi varit och hämtat Stella, vi har ätit mellanmål och Matheo fick provsmaka en liten sked mosad banan vilket han gillade. Sedan har jag och Stella pysslat lite, det är ju en födelsedag imorgon... Nu är det strax dax att börja förbereda maten för kvällen, jag hoppas bara på att lillemannen somnar en stund snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela