Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Onsdag

Publicerad 2012-01-18 18:50:46 i Stella,

Onsdag är ju dagisfri dag för Stella så idag stod Garvaregården på schemat. Pappa Mikael fick väcka oss så att vi skulle hinna till öppna förskolan som börjar 9.30... Stella har verkligen kommit in i en långsovarfas och kan sova nästan hur länge som helst på morgonen. Vi var bara lite sena dit så Stella hann med att både leka med alla leksaker, kavla lera, sjunga, fika och leka lite mer innan vi gick vidare hem för att fixa lite lunch. Stella beställde pannkakor med grädde och tyckte det var jätteroligt att hjälpa till med att vispa grädden.

Sedan bestämde vi oss för att ta en promenad och få lite friskluft så vi gick rundan om Förlösa för där finns det hästar som Stella tycker är spänannde att kolla på.


När vi kom hem så lekte Stella med sina leksaker och jag började att förbereda maten för kvällen. Jag och Mikael har ju börjat äte LCHF igen så för oss blev det blomkålsmos med ädelost samt renskavsgryta med lök och champinjoner, till Stella gjorde jag vanligt potatismos.

Nu sitter Stella och MIkael och kollar på Disney channel, det är snart dax för Chuggington - Stellas favoritprogram, och det börjar bli dax för mig att förbereda vällingen så den lilla damen kan hoppa i säng efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela