Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Julklappar

Publicerad 2012-01-02 16:36:45 i Stella,

Stella fick så mycket fin i julklapp, tänkte visa några här så kanske det kommer fler längre fram!
Den mysiga fleecejackan med tillhörande byxor fick Stella av Mikaels mormor Stina. Den har redan blivit en riktig favorit precis som de rosa stövlarna som Stellis fick av mormor och morfar!
En massa lego fick hon bland annat av Moster Sofia och farbror Magnus och kusinerna Lukas och Vilda plus även mig och Mikael så nu kan hon bygga stora torn och hus utan problem! Tröjan hon har på sig fick hon i födelsedagspresent av mig och Mikael tillsammans med en rosa kjol. Vi har portionerat ut födelsedagspresenterna lite då och då nu när vi kommit hem och tröjan ville hon ta på sig med en gång när hon öppnat paketet!
Den fina pyjamasen fick hon av familjerna Magnusson, Lind och Axelsson och den söta lilla lila hästen som pratar och sjunger och lyser på magen fick Stellis av morbror Sebastian och Veronica, den har lärt Stella att säga: "Jag älskar dig mamma" så den tycker vi mycket om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela