Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Resultatet

Publicerad 2012-08-19 18:21:38 i Stella,

Hade ju tänkt att visa före och efter bilder så där som riktiga inredningsbloggare gör! men så tittade på de bilder jag har och bestämde att nä -så blir det inte. så jag hoppas ni kommer ihåg hur tråkigt och stökigt det såg ut innan och så visar jag bara hur bra det är nu!
 
Vi flyttade spjälsängen till där den gamla hyllan stod för att få plats med mer förvaring.
 
Hittade fina gröna och rosa förvaringskorgar där man får plats med mycket leksaker.
 
Här hade jag tänkt att ha en sådan där lackhylla ovanför "soffan" men det projektet fick jag lägga ner när det bara blev två stora hål i väggen där hyllan skulle sitta... inget att skruva i där inte. Två fina konstverk fick sitta där i stället! ska nog köpa två till ramar och sätta upp lite mer konstverk för att fylla ut lite mer.  
 
Nå vad tycker ni, blev det inte bra!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-22 11:38:14

Det blev ju jättefint!! Passade ju perfekt med en expidit bokhylla där. Stella måste vara nöjd. Kram

Postat av: Marie

Publicerad 2012-08-22 11:39:15

Kram Marie Skulle det ju stå.. :o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela