Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Leklandet

Publicerad 2012-08-10 18:54:31 i Stella,

Stella hon gillar ju leklandet, eller det har varit lite blandadde känslor tror jag. Hon pratar gärna om leklandet och vill gärna dit men när vi är där så tycker hon inte så mycket om att åka de stora rutchkanorna med luft i, och hon tycker inte så mycket om att klättra i alla gångar och tunnlar... fram tills idag vill säga! För idag när Stella och Mikael var där då klättarde hon och åkte alla rutchkanor på hela stället som aldrig förr!
 
 
 
Hon till och med åkte den svarta "läskiga" rutchkanan alldeles själv idg!
 
 
Mammas modiga flicka!!!
 
När klockan blev halv fyra var det dags att hämta mig från jobbet så då fick de slita sig från leklandet och istället begav vi oss mot Maxi för att handla lite fredagsgott. Stella ville först inte följa med in utan stanna i bilen för hon var så trött. Men jag övertalade henne med att hon kunde få vila i vagnen. Och det gjorde hon, hon somnade efter vi paserat frukten och sedan sov hon hela vägen tills vi var hemma i Lindsal igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela