Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Bröllop

Publicerad 2012-08-26 20:48:50 i Stella,

I helgen har vi varit på besök i Falkenberg. Mikaels kusin Katrin gifte sig och vi var bjudna på bröllop. Äntligen fick Stella använda sin fina lila klänning igen!
 
Jag, Stella och faster Mathilda utanför kyrkan där bröllopet ägde rum.
 
Det var mycket att titta på i kyrkan.
 
Festen hölls i en lada/loge och det blev lite kallt då det regnade och blåste en hel del. Själv slutade det med att jag hade min klänning, min koftjacka, min vita vind/regnjacka samt en fleecefilt runt benen! Där hade man provat klänning hemma och velat om vad man skulle ha på sig... och i slutändan så var det inte en kotte som såg vad jag hade för klänning! Men som tur var så blev det ju dans till slut, efter att maten och tårtan var uppäten och talen var slut så blev det till slut dans. Inget värmer väl mer än bra dasnmusik, så efter en låt eller två så åkte filten, jackan och till slut även koftan av!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela