Stella & Jag

En blogg om Stella, Matheo och Milo av mamma Sabina.

Garaget då?

Publicerad 2010-10-17 21:21:35 i Allmänt,

Ja, hur går det med garaget då? Det har ju stått liiiiite still ett tag, men nu har vi tagit ett ryck. Skulle tagit fler bilder inser jag nu när jag går igenom dagens skörd, men man tager vad man haver brukar man ju säga.

Vi hade som vanligt när det ska fixas med garaget så hade vi stora delar av familjen Persson här.
Pappa och Sebastian fixar med belysningen - det blev sketabra! Ska se om jag inte kan få till en bild där man ser hur det blir på kvällen...

Sedan har de sista knutbrädorna kommit upp, inser att jag skulle tagit en bild frammifrån oxå - där det är helt färdigmålat. Men nu har jag bara från andra hållet och tyvärr så har vi ju inte målat klart långsidan in mot huset, men ni ser ju hur fint det blev med de gröna knurbrädorna!
Stella hade det skönt i solen. Hon blev ompysslad av mormor och både Veronica och Sebastian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela